KBS

Reitan Convenience Norway har kåret Marius Johannessen i Baxt som beste Key Account Manager.

Reitan Convenience Norway kåret årets nyhet, årets produkt og beste Key Account Manager

Reitan Convenience Norway har kåret årets nyhet og årets produkt i Narvesen, 7-Eleven og YX 7-Eleven. I tillegg ble årets Key Account Manager (KAM) kåret.

Publisert Sist oppdatert

Årets leverandørmøte i Reitan Convenience Norway ble arrangert både digitalt og fysisk.

– På leverandørmøtet inviterer vi samarbeidspartnere og leverandører inn i våre planer og visjoner for kommende år. Det er også en viktig anledning til å sette pris på samarbeidet i tiden som har gått. Det har vært et spesielt år, og derfor har årets vinnere gjort seg ekstra fortjent til prisene. De har vist en kreativitet og ståpå-vilje utenom det vanlige. Sammen med våre leverandører er vi trygge på at vi vil levere unike og gode kundeopplevelser i årene som kommer, sier kategori- og markedsdirektør Stian Breivik i Reitan Convenience Norway i en pressemelding.

Årets Nyhet

Årets nyhet er produktene som er blitt lansert de siste 12 måneder og som har hatt best utvikling tre måneder etter lansering. Alle disse nyhetene har også blitt tatt veldig godt imot av kjøpmenn, selgere og ikke minst av kunder.

  • Årets nyhet i Narvesen ble: Kanelknute Gourmet fra Baxt
  • Årets nyhet i 7-Eleven ble: Red Bull Summer Edition fra Red Bull
  • Årets nyhet i YX 7-Eleven ble: Super Hits fra Candy People

Årets Produkt

Årets produkt er en bemerkelse til et produkt som gir butikkene våre god omsetning og lønnsomhet, som er etterspurt av kundene våre og som har bidratt til en positiv utvikling i butikkene våre i løpet av året som har gått.

  • Årets produkt i Narvesen: Soft-is fra Diplom-is
  • Årets produkt i 7-Eleven ble: Baconpølse fra Leiv Vidar
  • Årets produkt i YX 7-Eleven ble: Red Bull Regular 470 ml fra Red Bull

Årets KAM

  • Vinner: Marius Johannessen i Baxt

– Det er få som kan mer om sin kategori enn årets KAM. Personen har full oversikt over hva de neste trendene er, setter seg godt inn i detaljene ved produktutvikling, deler av sin kunnskap, og er lett å samarbeide med, heter det i juryens begrunnelse.

– Årets KAM har det siste året bidratt med viktige tiltak for å løfte kategorien i Reitan Convenience Norway. Dette har ført til nye bestselgere innen kategorien, og en kraftig vekst i flere av våre kjeder. Flere av Reitan sine verdigrunnlag kan vi trygt si at denne personen deler i veldig stor grad. Han er positiv og offensiv. Bidrar stort for å gjøre hverdagen morsom og lønnsom for våre kjøpmenn, og med lang fartstid, har han en kunnskap og god forståelse for det markedet vi opererer i.

Powered by Labrador CMS