Siden lanseringen av det nye symbolet har Narvesen-kjøpmann Nafisa Mahmood sett en økning i salget av bedre alternativer som nøtter, ferske rundstykker, påsmurt brødmat, juice og frukt.
Siden lanseringen av det nye symbolet har Narvesen-kjøpmann Nafisa Mahmood sett en økning i salget av bedre alternativer som nøtter, ferske rundstykker, påsmurt brødmat, juice og frukt.

Nå skal det bli enklere å ta bedre valg på farten

Narvesen vil  gjøre det enklere for kundene å ta litt bedre valg
når de er på farten, og har lansert symbolet «Gode valg på farten».

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv 1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 549,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1788,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 143,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1406,-

KJØP

Powered by Labrador CMS