Nyheter

Den nye Cheddar & Jalapeño-pølsen.

Cheddar Jalapeño-pølse fra USA

Narvesen, 7-Eleven og Shell/7-Eleven lanserer den ene velsmakende nyheten etter den andre, og siste skudd på stammen i såkalte «Limited Editions» er en Cheddar & Jalapeño pølse.

Publisert Sist oppdatert

Det er en velkjent suksess i det amerikanske markedet som nå e på plass hos 7-Eleven og Shell/7-Eleven.

«Etter å ha testet ut interessen for produktnyheter blant norske forbrukere i 2012, bestemte vi oss for å legge et fyrverkeri av en innovasjonsplan for 2013 sammen med Reitan Convenience, inspirert av bestselgere fra andre deler av verden», forteller Markedssjef Asbjørn Koller i Leiv Vidar. «Samtidig er norske forbrukeres krav og forventninger til pølser høye, og det krevdes en tilpasning til det norske smaksbildet før vi kunne lansere denne velsmakende og aromatiske nyheten med ekte cheddarost. Reitan Convenience er en veldig god samarbeidspartner for oss på pølser, fordi de treffer en kundegruppe som er svært åpen for å teste nyheter med internasjonalt tilsnitt. I tillegg har de skikkelig dedikerte kjøpmenn som elsker kampanjer med trøkk i.»

Markedssjef i 7-Eleven, Jan Yngve Holen, er glad for å ha en kompetent samarbeidspartner som Leiv Vidar i arbeidet med å videreutvikle og lansere internasjonale bestselgere. «Vi har stort fokus på både kvalitet og matglede, og er helt avhengig av gode samarbeidspartnere som vet hva som rører seg internasjonalt og som kan utvikle og gi disse nyhetene et norsk tilsnitt som faller i smak hos kundene. Spennende innslag som Cheddar & Jalapeno pølse går til kjernen av det vi driver med. Vi regner med at det allerede nå er mange som gleder seg til neste gang den kommer på menyen.»

Powered by Labrador CMS