Annonse

Max mobilapp lanseres i Norge

Den nye mobilappen gjør det det langt enklere å bestille og betale for maten sin, men gjester kan også forhåndsbestille burgere og bestemme tidspunktet maten skal hentes. Det blir også enklere å finne nærmeste restaurant skriver burgerkjeden i en pressemelding.

Digitalisering som innovasjonskraft
– Pandemien har forandret våre gjesters bestillingsmønstre. Vi har tilpasset virksomheten vår til disse nye forholdene og funnet løsninger på problem som vi tidligere ikke hadde sett. Digitalisering som innovasjonskraft har vært en nøkkel i arbeidet med å tilby måltidsløsninger. Det å få Max sin meny og kasse direkte i lommen løser problemer og forenkler hverdagen, og det er viktige opplysninger for oss å håndtere, sier Maria Ziv, group CMO hos Max.

Forenkler bilturen
Innovasjonsarbeidet har en sentral rolle hos den svenske burgerkjeden, og i løpet av det siste året har de også lansert bilservering. Det er et konsept der gjesten, som bestiller via nettleseren eller MAX-appen, får maten levert til bilen på angitt parkeringsplass, eller til inngangspartiet uten å måtte gå inn i restauranten.

– I tillegg til digitale løsninger går innovasjonsarbeidet vårt hånd i hånd med vår store lidenskap – smak. Det har blant annet har gitt oss Grand Deluxe DeliVery Cheezy, en burger som er perfekt til take away. Når det gjelder selve appen, er jeg fremfor alt stolt over muligheten til å kunne finne nærmeste restaurant, forhåndsbestille burgere og få bestillingen levert ut til bilen. Det gjør det lettere under bilturer å kunne hente en bestilling som blir ferdig i det man svinger inn på restaurantens parkering, sier Richard Bergfors, konsernsjef hos Max.

Lagrer historikk
Den nye appen lanseres sammen med et tilbud på Originalburgeren til 39 kroner ved take away og 45 kroner om man ønsker å spise i restauranten (ordinære priser 70/79 kr). En annen fordel med appen er ifølge Max at gjestene kan se bestillingshistorikken, lagre sine favoritter og dra nytte av unike tilbud.

Annonse
Annonse
Annonse