Kategorisjef Silje Vegsund (t.v.) og konsept- og markedsansvarlig Lena Nydal Vidnes.
Satser på en iskrem-sommer: Is og milkshake skal gi Mix-kundene «skamløs nytelse» i sommer, tror kategorisjef Silje Vegsund (t.v.) og konsept- og markedsansvarlig Lena Nydal Vidnes.

Isen var gull verdt

Hennig-Olsen Is fylte 100 år i begynnelsen av mai. Hos Mix ble 100-åringen feiret med forgylling av is og milkshake.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv 1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 549,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1788,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 143,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1406,-

KJØP

Powered by Labrador CMS