Nytt om navn
Quickorder styrker staben
Under pandemien fikk restaurantnæringen et nødvendig digitalt dytt i ryggen, noe som skaper flere arbeidsplasser og helt nye muligheter for en bransje som lenge har hatt motvind. Nå har Quickorder styrket både markeds- og salgsavdelingen.
For å møte det økte behovet, blant annet med å bistå bransjen til å konvertere til en smartere og moderne løsning har Quickorder ansatt en ny Content Marketing & PR manager, og to nye salgsrepresentanter til det norske kontoret. Disse tar med seg god og relevant erfaring innen kommunikasjon fra Coca-Cola Company, og salg og support fra henholdsvis TooGoodToGo og Plorea.
- Det som lokket meg til Quickorder er deres unike og fremoverlente strategi. De tilbyr allerede svært etterspurte tjenester, men stopper ikke å utvikle seg til fordel for restauranter som ønsker å drive med god fortjeneste. Jeg gleder meg nå til å komme i gang fokuset mitt vil være å styrke den lokale tilstedeværelsen og dele verdifull kunnskap med bransjen, samtidig som vi jobber med å innta nye territorier, sier Caroline Strømme, som har jobbet i Coca-Cola de siste fire årene innen markedsføring og digital kommunikasjon.
Fokuset på å hjelpe bedrifter fremfor å selge tjenester, er blitt et naturlig "DNA" for Quickorder og selskapets verdier. Dette er noe Aleksa kunne relatere seg til da han takket ja til tilbudet om å bistå bransjen med konvertering til den mer digitale måten å jobbe effektivt på. Spesielt interessant var bruken av verdifull data for Quickorders brukere.
- Quickorder ble det naturlige neste steget for meg, fordi jeg føler at tjenestene virkelig hjelper partnerne våre med å øke sin omsetning, og at det igjen appellerer til kundene deres. Jeg gleder meg til å hjelpe partnerne våre med å styrke konseptet sitt, sier Aleksa Radman. Han har tidligere jobbet i TooGoodToGo.
Laget er ytterligere styrket med Gaute Olberg som tidligere var KAM i Plorea, nå er han ansatt som salgsrepresentant i Quickorder.
- Nå har bransjen hatt tid til å validere deres eksisterende systemer under nedstengingen med nye bruksmønstre og forventninger fra gjestene, og med det satt nye krav fra markedet til restauranteiere og deres servicemedarbeidere. I tillegg ser vi en ny trend innen restaurantnæringen at markedet beveger seg mer mot en alt-i-ett løsning, sier Andy Chen - CEO i Quickorder.
Om selskapet:
Quickorder er nordisk leverandør av ecommerce og digitaliseringsverktøy til restaurantbransjen med et alt-i-ett restaurantsystem som sømløst kombinerer kassesystem (POS), mobilbestilling, bordbestilling og personaladministrasjon.