Papirutgaven Roar i bua Har pandemien gjort det enklere å velge sunnere mat? Ferske tall fra rapporten Food & Health 2021 viser at forbrukerne i de nordiske landene har økt bruken av grønnsaker, kylling, fisk og egg. Karine Hildonen Henriksen Publisert 09.06.2021 - 07:00 Sist oppdatert 09.06.2021 - 14:39 Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post Annonse For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene: Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 3 mnd 150,- 575,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 12 mnd 1875,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 1 mnd 1,- 145,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 12 mnd 1430,- KJØP Allerede abonnent? Logg inn her ✕ papirutgaven leder Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post
– Det er ikke ond vilje som gjør at økologiandelen i serveringsbransjen er lav. Det handler om tilgjengelighet.
Julevarene er på vei ut i hyllene Selv om kalenderen fortsatt viser september er de første julevarene allerede på plass i butikkene.
– En gavepakke til kriminelle Bransjeforeningen for statsautoriserte regnskapsførere, Regnskap Norge, er kritisk til påbudet om at bedrifter må ta imot kontanter. Påbudet trer i kraft 1. oktober.
Sylteagurkketchup fra Heinz Haugen-Gruppen og Heinz er stolte av å introdusere en nyhet som de tror vil glede norske ganer: Heinz Pickle Ketchup.