Papirutgaven
(Ill.foto: Colourbox)
Nye kundeopplevelser
Vinteren har vært snøfull for mange av oss de siste månedene. Med røtter i nord, må jeg innrømme at jeg liker at snøen laver ned, og blir liggende helt hvit. Da føler jeg meg hjemme. Kuldegradene og isholka derimot, kunne jeg glatt vært foruten. Heldigvis finnes det bransjeaktører som sørger for at vi både kan få oss en varm deilig matbit, samtidig som vi også kan trimme av oss juleribba.
De har siden 2015 kjøpt opp flere Metro bowlinger, i tillegg til at de bygger nye. En stor satsning på angusburgere, har vist seg å slå meget godt an. Målet er å bli størst på bowling i hele Europa. McDonald’s tester ut bordservering for å heve kundeopplevelsen, MAX åpnet nylig på Sola flyplass, og Burger King er i ferd med å overta Marché sine butikker langs veiene i Norge. Noen tenker kanskje at vi har nok av disse aktørene. Suksessen bak hans historie er blant annet en miks av lokal mat, orientalske spesialiteter i tillegg til å være tilgjengelig, imøtekommende og smidig. Selv om de har en bred meny, kan kundene bestille akkurat det de ønsker å spise, også mat som ikke står på menyen. Når Pizzabakeren nå har passert en milliard i omsetning, er nok en ny milepæl nådd. Nå satser de på vekst både i Norge og internasjonalt, og de har allerede flere spennende konsepter på gang, det røper Jelsa på side 28., og her svarer de på relevante problemstillinger som kameraovervåkning, personvern, minstelønn og varslerrutiner i butikk. Har du spørsmål, er du velkommen til å sende disse inn til redaksjonen, eller direkte til advokatene.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 549,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1788,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 143,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1406,-
KJØP